Ekran poco yazısında kaldı 5 sn de 1 titriyor açılmıyor.
Twrp giriyor içerik gitmeden nasıl açabilirim acaba rom vs bilgim yok. Pcye bağlayınca şu şekilde çıkıyor. Net bilgisi olan var mıdır içindekileri nasıl kurtarabilirim acaba?
Mı 13 güncellemesinden sonra mı yaşandı hocam bu, benim de aynı sorun olmuştu bekledim bekledim bir ekran gelmedi telefonu kapatmayın diye uyarmıştı bol bol güncelleme, açtık bıraktım iftarı yaptım düzelmişti 😂
Mı 13 güncellemesinden sonra mı yaşandı hocam bu, benim de aynı sorun olmuştu bekledim bekledim bir ekran gelmedi telefonu kapatmayın diye uyarmıştı bol bol güncelleme, açtık bıraktım iftarı yaptım düzelmişti 😂