Ekran poco yazısında kaldı 5 sn de 1 titriyor açılmıyor.
Twrp giriyor içerik gitmeden nasıl açabilirim acaba rom vs bilgim yok. Pcye bağlayınca şu şekilde çıkıyor. Net bilgisi olan var mıdır içindekileri nasıl kurtarabilirim acaba?