• 30-04-2022, 04:22:49
    #10
    Se 2020 kullanıyorum, canavar gibi telefon, küçük telefon zaten daha kullanişlı buluyorum. Sadece şarj Samsung kadar iyi değil 2700 lük şarjı vardı yanılmıyorsam.
    Şarj dışında hızı, kamerası, işlemcisi vs performans bir ürün.
    2. el alacaksanız refurbished sertifikalı yenilenmiş öneririm
  • 01-05-2022, 00:21:02
    #11
    eğer sosyal medyada paylaşım yapıyorsan kesinlikle iphone. Çünkü özellikle instagram iphonedan yüklenen fotoğrafları özellikle daha kaliteli yüklüyor. Android olan telefonlardan yüklenen resim ve videoların kalitesini bir şekilde düşürüyor.
    Yok sosyal medyada falan resim atmıyorum dersen kesinlikle android.
    oneplus bakabilirsin. Bir kaç sene önce oneplus 7 aldım ve halen çok memnunum.