Se 2020 kullanıyorum, canavar gibi telefon, küçük telefon zaten daha kullanişlı buluyorum. Sadece şarj Samsung kadar iyi değil 2700 lük şarjı vardı yanılmıyorsam.
Şarj dışında hızı, kamerası, işlemcisi vs performans bir ürün.
2. el alacaksanız refurbished sertifikalı yenilenmiş öneririm