• 03-02-2009, 16:56:27
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar telefonun kızağı bozuldu ve kapak biraz çizikli değiştirmek istiyorum.

    Aramızda telefoncular varsa burdan teklif verebilirler.
  • 03-02-2009, 19:50:55
    #2
    Orjinal Çin orjinali adi kapak diye belirtmelisin
  • 03-02-2009, 20:20:20
    #3
    Orijinal istiyorum.

    diğerlerinin de fiyatını yazabilirsiniz.