• 14-04-2021, 16:12:48
    #1
    Merhaba arkadaşlar, telefona rom atarken birden hata verdi ve alttaki ekran geldi hiç bir şekilde tuş kombinasyonları ile download moduna giremiyorum. Çözüm önerisi olan var mı ?

  • 14-04-2021, 19:48:58
    #2
    Koskoca R10 da bu konuda yardımcı olabilecek kimse yok mu :-) Şaşırdım