• 24-11-2020, 03:48:08
    #1
    Arkadaşlar selamlar.
    Araştırmalarım sonucu iphoneda 2 tane skype oturumu açmak imkansız görünüyor ancak ben yine de size sormak isterim. Bunun her hangi bir yolu var mı ?
  • 24-11-2020, 03:53:15
    #2
    jb var mi? app clon ile olabilir
  • 24-11-2020, 05:28:19
    #3
    Birini safariden birini uygulamadan açın hocam.
  • 24-11-2020, 13:39:57
    #4
    Leuqme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    jb var mi? app clon ile olabilir
    Jb yok hocam. Düşünmüyorum da.
  • 24-11-2020, 13:40:11
    #5
    Floki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birini safariden birini uygulamadan açın hocam.
    Olmuyor