iPhoneda (ios) 2 tane skype açmak ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
iPhoneda (ios) 2 tane skype açmak ?
4
●
61
R10.net
Mobil Dünyası
Cep Telefonları
iPhoneda (ios) 2 tane skype açmak ?
24-11-2020, 03:48:08
#1
ajinco
Arkadaşlar selamlar.
Araştırmalarım sonucu iphoneda 2 tane skype oturumu açmak imkansız görünüyor ancak ben yine de size sormak isterim. Bunun her hangi bir yolu var mı ?
24-11-2020, 03:53:15
#2
Leuqme
jb var mi? app clon ile olabilir
24-11-2020, 05:28:19
#3
Floki
Birini safariden birini uygulamadan açın hocam.
24-11-2020, 13:39:57
#4
ajinco
Leuqme adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
jb var mi? app clon ile olabilir
Jb yok hocam. Düşünmüyorum da.
24-11-2020, 13:40:11
#5
ajinco
Floki adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Birini safariden birini uygulamadan açın hocam.
Olmuyor
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler