Daha iyisi var mı?
6
●157
- 10-08-2020, 17:39:33Arkdaşlar oneplus 7t pro kullanıyorum. Piyasada performans olarak üzerine amiral yok. Gerek huawei gerek xiaomi (samsung saymıyorum bile) son çıkardıkları telefonları adam iki yıl önceden tokatlamaya başlamış. Varsa bütçeniz şaşmayın. Tavsiye ederim. Oneplus'tan daha iyisi bir üst model oneplus'tur.
- 10-08-2020, 17:43:55Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bende de 7 pro vardı çok memnundum iyi fiyat verdiler sattım. 8pro almak istiyorum ama 1000 dolar fiyatı. 7pro çok güzeldi ama 8pro'nun 1000 dolar olması düşündürüyor beni. 1000 dolar versem daha sonra satmak istediğimde değeri düşer mi diye?
- 10-08-2020, 17:46:40dostum türkiyede yaşıyoruz burda bişeyin fiyatı düşmez 2 sene önce samsung marka buz dolabı aldım1.700 tlye sabah bi bakayım dedim 4600 tl olmuşmafeay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-08-2020, 17:49:58mafeay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHocam ne düşmesi. Telefon fiyatı markadan çok telefon çıktığı ve performansı zamanla düştüğü için düşer(örn samsung). Adamın kaç yıl önce telefonuna koyduğu snapdragon'u neredeyse koyabilen marka yok henüz.Xccan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-08-2020, 17:50:33Adamlar eski rootculardan hocam. Androidin dibinden geliyorlarXccan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-08-2020, 17:53:52Telefon alırken en iyisini değil ihtiyacımı görüyor mu diye ona bakıyorum. Şahsen bir telefona 2000-2500 TL den fazla verilmesini gereksiz buluyorum. Xiaomi Mi 9 kullanıyorum, 3-4 ay önce aldım. Cihazın fiyatı 4000-5000 TL bandındaymış. Ben 2200 TL'ye yurtdışı almıştım. Ve piyasada da fazla olan bir cihaz değil. Genelde Mi9T filan tutuluyor. Yoksa Note 8 Pro da ihtiyacımı görüyordu, uygun bulunca almıştım.

Yani özelliklerinden çok f/p önemli benim için