• 22-07-2020, 10:46:51
    #1
    Merhabalar, 1300-1400 TL bandında telefon alacağım. İphone 6s almak istediğim telefonlar arasında. İphone 6s mi almalıyım yoksa Xiaomi gibi bir marka alıp donanımsal olarak daha yüksek bir cihaza mı yönelmeliyim.? Oyun oynamam. Ama kamera benim için önemlidir. Tavsiyeleriniz için teşekkürler.
  • 22-07-2020, 10:48:13
    #2
    Normalde her türlü Iphone derdim de Iphone 6 serisi alınmaz hocam. Artık güncelleme almıyor. Ek olarak 6s serisi 5. senesini doldurmak üzere. O telefondan hayır gelmez artık sana.
  • 22-07-2020, 10:48:57
    #3
    Kesinlikle Mi al. Ben iphone x kullanıyorum ama çocuklara aldığım mi yi gördükten sonra fikrim baya değişti
  • 22-07-2020, 10:50:29
    #4
    13.6 aldı, 14’de alacak.
    quenasdabest adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normalde her türlü Iphone derdim de Iphone 6 serisi alınmaz hocam. Artık güncelleme almıyor. Ek olarak 6s serisi 5. senesini doldurmak üzere. O telefondan hayır gelmez artık sana.
  • 22-07-2020, 10:53:46
    #5
    Alınır, hala güncel telefon
  • 22-07-2020, 10:56:40
    #6
    Bende sizin gibi düşünüyordum, %85 pilli tertemiz 6s plus 64 gb buldum ve aldım.
    Bilgisayarımı da kısa süre önce mac'e çevirmiştim.
    Mutluyum
  • 22-07-2020, 10:56:39
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    iphone 6 haricinde alinır ( 6s guncelleme geliyor )
  • 22-07-2020, 11:17:14
    #8
    Alınır. Muhtemelen benzer fiyatlara alacağın mi'den vs. daha uzun süre kullanırsın hocam.