• 01-10-2008, 20:58:45
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar; yeni telefon alıcam en fazla 200ytl veririm 2.el veya 0 telefon önerileriniz nelerdir şuan sadece sizn önerdiğiniz telefon modellerine bakıcam burdan almıcam yani
    öncelik nokia yada sony ericson olabilr
  • 02-10-2008, 00:46:08
    #2
    VER 211 ytl mi ne samsung d900 i al sarımım buydu internette reklamlarını gormustum
  • 02-10-2008, 00:55:45
    #3
    Üyeliği durduruldu

    buyrun bende bı sıtede ıncele yapıyordum bu denk geldı karsıma
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13241 isteyen burdan bakabılır tr dıl destegı bıle var
    $155.90 buda fıyatı

    al dostum mıs gıbı ıphone sudan ucuz
  • 02-10-2008, 02:50:55
    #4
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    çin phone galiba ?
  • 02-10-2008, 03:04:58
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ach adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çin phone galiba ?
    cim min artık 150 dolara ıphone bı sorun cıkarmaz adamlar işini bılıyo
  • 02-10-2008, 10:51:14
    #6
    Üyeliği durduruldu
    arkdaşlar çin malı istemiyorum elimde wentto DG370 var istemiyorum artık çin malı :P
  • 02-10-2008, 10:52:02
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    samsung D900 yada D900i tavsiye ederim.. max 250 ytl..
  • 02-10-2008, 10:54:03
    #8
    Üyeliği durduruldu
    webwelet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    samsung D900 yada D900i tavsiye ederim.. max 250 ytl..
    yok ya istemiyorum D900 kuzende var istemiyorum biliyorum telefonu
    Edit:
    arkdaşlar sony ericson w880i nasıl sizce
    http://www.teknosa.com/Cultures/tr-T...alog=_TELEKOM#
  • 08-10-2008, 13:03:01
    #9
    wallah tekirdağdasın yoksa gel sana istediğin telefonu verim dicektim istanbul bağcılarda turkcell bayisindeyim buyrun arkadaş kartıyla ucuz satış gelll