Merhabalar; yeni telefon alıcam en fazla 200ytl veririm 2.el veya 0 telefon önerileriniz nelerdir şuan sadece sizn önerdiğiniz telefon modellerine bakıcam burdan almıcam yani
öncelik nokia yada sony ericson olabilr
200ytl cep telefonu?
8
●1.011
- 02-10-2008, 00:46:08VER 211 ytl mi ne samsung d900 i al sarımım buydu internette reklamlarını gormustum
- 02-10-2008, 00:55:45Üyeliği durduruldu

buyrun bende bı sıtede ıncele yapıyordum bu denk geldı karsıma
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13241 isteyen burdan bakabılır tr dıl destegı bıle var
$155.90 buda fıyatı
al dostum mıs gıbı ıphone sudan ucuz
- 02-10-2008, 03:04:58Üyeliği durdurulducim min artık 150 dolara ıphone bı sorun cıkarmaz adamlar işini bılıyoach adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-10-2008, 10:54:03Üyeliği durdurulduyok ya istemiyorum D900 kuzende var istemiyorum biliyorum telefonuwebwelet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Edit:
arkdaşlar sony ericson w880i nasıl sizce
http://www.teknosa.com/Cultures/tr-T...alog=_TELEKOM# - 08-10-2008, 13:03:01wallah tekirdağdasın yoksa gel sana istediğin telefonu verim dicektim
istanbul bağcılarda turkcell bayisindeyim buyrun
arkadaş kartıyla ucuz satış gelll

