• 10-05-2020, 14:16:29
    #10
    iPhone ile geç tanıştım. Ama çok memnunum. Android cihazların kullanım süresi benim için bir yıl. Sonrasında başlıyor kasmalar, delirmeceler
  • 10-05-2020, 14:33:32
    #11
    İphone kullanıcısı olarak androıd alışmakta zor. Dediğiniz gibi 1 yıldan sonra başlıyor kasmalar vs.