• 02-03-2020, 21:23:48
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar telefon hediye geldi ben de formatladım şimdi etkinleştirmek için e posta şifre istiyor ama veren arkadaşa sorduğumda unuttum dedi bazı kişilere sordum ama 1000-1500 tl diyorlar daha ucuz yapan yok mu acaba bildiğiniz?
  • 02-03-2020, 21:26:19
    #2
    faturasını bulun ücretsiz açıyorlar.
  • 02-03-2020, 21:26:58
    #3
    Üyeliği durduruldu
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    faturasını bulun ücretsiz açıyorlar.
    Ürün dış devletten geldi hocam
  • 02-03-2020, 21:56:56
    #4
    farketmez satın alınmasını doğru şekilde ispatlarsanız açılır.
  • 03-03-2020, 02:10:42
    #5
    Faturası ile çözersiniz zaten sizden para isteyenlerin bir kısmı da faturası isteyecektir sizden


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • 03-03-2020, 16:14:36
    #6
    Üyeliği durduruldu
    KaoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Faturası ile çözersiniz zaten sizden para isteyenlerin bir kısmı da faturası isteyecektir sizden


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    Yok hocam forumdan bi arkadaştı 1500TL ile halledeceğini söyledi
  • 03-03-2020, 16:20:57
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Faturasız pek sanmıyorum. Unlock olsa açılıyorda, iCloud zor biraz. Birisi var forumda düşük fiyatlara yapıyordu bildiğim kadarıyla bir bakmak gerek.
  • 03-03-2020, 18:08:21
    #8
    Faturalı faturasız farketmiyor LOST durum hariç tüm apple ürünlerini açıyoruz. Sizlerden fatura ve belge istemiyoruz. Vereceğiniz imei bilgisinin lost olup olmadığını kontrol ediyoruz sadece. Ardından işlem başlar.
    Masimum teslim süresi 5 gündür! Cihazınızı bize göndermenize gerek yoktur.
    Detaylı bilgi için konumuz :
    https://www.r10.net/cep-telefonlari/...-degisimi.html