• 02-09-2008, 20:37:22
    #1
    özel kod#4777*8665# bu kodu normal ekran açıkken girin akabbinde bir menü açılacak bu menüde 2. olan GPRS DETACH olanın üstüne gelip seç diyin ve bekleyin bir bar çıkacak altta bu bar bittiğinde sürgülü kapağı kapatın işlem tamam kontrol etmek için ekrana bakın antenin yanında EDGE amblemi olan E harfi kalkmış olması lazım eğer kalkmışsa ok
    kod nemi yapıyor bunu kulllanınca EDGE simgesini ekrandan kaldırıyır daha doğrusu EDGE kullanımını devamlı moddan otomatiğe alıyor sşz ne zaman bağlanırsanız ozaman devreye girmesini sağlıyor ayrıca bulabilirseniz samsung D840 modelinin 1000 Mili amperlik pilini alın bu telefonda kullanabilirsiniz ve pilin kullanma süresi 2 katına çıkıyor yani 3 günse 6 gün olacak bu arada telefona ve piline kabahat bulmayın bu birazda bizim gsm şebekelerinin yüzünden az gidiyor haberiniz olsun

    (alıntıdır)
  • 20-09-2008, 01:36:31
    #2
    ben yaptım J700 de de oluyor
  • 20-09-2008, 07:42:28
    #3
    Üyeliği durduruldu
    zamanında yöntemlerin hepsini denedim öncelikle o kodu aklında tutman gerekiyor çünkü telefonu kapatıp açınca yada internete girince oto olarak tekrar geliyor

    1000 miliamperlik pile gelince ; kesinlikle denemeyin !!! nedeni şu ; 7-8 ay önce telefoncuya gittim internette okuduğum bu konuyu anlattım adam ''bende duydum bu olayı evet o bataryadan bende var'' dedi verdi. Neyse taktık tam 6 gün sonra telefon şarjdayken bi gürültü duyduk telefon patlamıştı garantide bakmadı elimde kaldı

    yani konuyu açan arkadaşa seseleniyorum sen denemediysen insanlarada denettirme çünkü bu telefon 0 olarak (450ytl ye almıştım) iyi paraydı ve paranın çöpe atılması hiç hoş değil

    gözden geçirmeniz dileğiyle
  • 20-09-2008, 09:18:30
    #4
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    Benim E-890 da da oLdu teşekkürLer..
  • 21-09-2008, 09:47:19
    #5
    Üyeliği durduruldu
    İşime Cok Yarıycak Tşkler
  • 21-09-2008, 19:45:18
    #6
    iyi oldu bu sağol.