Merhaba arkadaşlar,
yaklaşık 3 aydır telefon kullanmıyorum (tuşlu hariç). Yeni bir telefona ihtiyacım var bütçem 4000 tl ve 3 aydır araştırma yapıyorum uzun süre kullanabileceğim oyun, web sitelerimi yönetebileceğim sağlam bir telefona ihtiyacım var.
Şuan aklındaki telefon huawei p30 telefonudur. telefonu kullanan arkadaşlar, artı eksi yönlerini yazabilir mi ? yada önerileriniz var mı ?
P30 hakkında önerileriniz
8
●84
- 25-01-2020, 20:37:15evet. sar değeri çok yüksek telefonlar ileriye dönük sorunlar olabilir. yoğun kullanacağımdan ötürü fazla dayanamayabilir telefonBip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-01-2020, 20:40:26Ben de arıyorum da bir telefon karar veremedim. Aklıma note 8 pro yu sokmuştular. Siz öyle deyince vazgeçtim şimdiYounus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-01-2020, 20:42:27Kullanılan malzeme çok kötü telefon hafif kalıyor ve bi düşüşte telefon çok zarar görüyor. mi 9 da gördüm bunu.Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-01-2020, 20:43:52Huaweinin de uygulama marketi değiştiği için pek yanaşmak istemiyorum 🤔Younus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-01-2020, 20:45:09Değişmedi. eski telefonlar da bi değişiklik yok diye biliyorum. Abd nin ambargosu yeni telefonları kapsıyor mete 30 serisi meselaBip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle