• 25-01-2020, 20:21:09
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    yaklaşık 3 aydır telefon kullanmıyorum (tuşlu hariç). Yeni bir telefona ihtiyacım var bütçem 4000 tl ve 3 aydır araştırma yapıyorum uzun süre kullanabileceğim oyun, web sitelerimi yönetebileceğim sağlam bir telefona ihtiyacım var.

    Şuan aklındaki telefon huawei p30 telefonudur. telefonu kullanan arkadaşlar, artı eksi yönlerini yazabilir mi ? yada önerileriniz var mı ?
  • 25-01-2020, 20:27:27
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    p30 lite'ı takip ediyorum bende. kullananların yorumu nedir, kamera, uygulama hızı vs. nasıl? bir sürü video var ama bide işi bilenlerden yorum almak isterim
  • 25-01-2020, 20:31:26
    #3
    Xiaomi note 8 pro da bayağı konuşuluyor 🤔
  • 25-01-2020, 20:37:15
    #4
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Xiaomi note 8 pro da bayağı konuşuluyor 🤔
    evet. sar değeri çok yüksek telefonlar ileriye dönük sorunlar olabilir. yoğun kullanacağımdan ötürü fazla dayanamayabilir telefon
  • 25-01-2020, 20:40:26
    #5
    Younus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet. sar değeri çok yüksek telefonlar ileriye dönük sorunlar olabilir. yoğun kullanacağımdan ötürü fazla dayanamayabilir telefon
    Ben de arıyorum da bir telefon karar veremedim. Aklıma note 8 pro yu sokmuştular. Siz öyle deyince vazgeçtim şimdi
  • 25-01-2020, 20:42:27
    #6
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de arıyorum da bir telefon karar veremedim. Aklıma note 8 pro yu sokmuştular. Siz öyle deyince vazgeçtim şimdi
    Kullanılan malzeme çok kötü telefon hafif kalıyor ve bi düşüşte telefon çok zarar görüyor. mi 9 da gördüm bunu.
  • 25-01-2020, 20:43:52
    #7
    Younus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanılan malzeme çok kötü telefon hafif kalıyor ve bi düşüşte telefon çok zarar görüyor. mi 9 da gördüm bunu.
    Huaweinin de uygulama marketi değiştiği için pek yanaşmak istemiyorum 🤔
  • 25-01-2020, 20:45:09
    #8
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Huaweinin de uygulama marketi değiştiği için pek yanaşmak istemiyorum 🤔
    Değişmedi. eski telefonlar da bi değişiklik yok diye biliyorum. Abd nin ambargosu yeni telefonları kapsıyor mete 30 serisi mesela
  • 25-01-2020, 20:50:58
    #9
    Note 8 pro kullanıyorum hocam telefon aldığımdan beri 40 takla atmıştır şükür daha bir şey olmadı. Yani düşünürseniz tavsiye ederim hız olsun, pili olsun ben çok beğendim.