• 19-09-2019, 23:42:29
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Elimde 0a yakın Nokia 8 64 GB var birde bataryası çöp ekranı kırık iPhone 6s var ikisinden birini kullanıp diğerini satıcam hangisi daha iyi sizce ? Siz olsanız hangisini kullanırdınız
  • 19-09-2019, 23:44:57
    #2
    Hem ekranı hem bataryayı tamir ettirirseniz iPhone 6S ama bataryası ölü iPhone kullanmak telefonu günde 1 saatten fazla elde tutamamak demek.
  • 19-09-2019, 23:48:19
    #3
    Nokia ile iphone u yaptırıp kullanırdım.
  • 19-09-2019, 23:49:00
    #4
    Her türlü 6s hocam, ekranı değişip bataryayı da aynı şekilde değişin kullanın
  • 19-09-2019, 23:49:03
    #5
    Bonarous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hem ekranı hem bataryayı tamir ettirirseniz iPhone 6S ama bataryası ölü iPhone kullanmak telefonu günde 1 saatten fazla elde tutamamak demek.
    Aynen şuan yüzde 77 sağlığı yaptırsam da orjimali gibi olmıcak telefonun camı kasası bataryası değişmesi lazım 6s in ama Nokia 8 sıfır
  • 19-09-2019, 23:52:42
    #6
    Platin üye
    6s satılıksa alırım
  • 19-09-2019, 23:55:59
    #7
    taner_izmit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6s satılıksa alırım
    Hocam wp varsa atın özelden fotoğraflarını atayıö telefon çöp para edermi bilmiyorum anlatırm her şeyini
  • 20-09-2019, 00:41:47
    #8
    iPhone o hale geldiyse yaptırsan da normal bir verim alamazsın başına iş açar sonradan. Diğer alternatifin olan Nokia ile yoluna devam etmeni tavsiye ederim.
  • 24-09-2019, 13:41:25
    #9
    nokia yı satın iphone a yatırım yapın