• 15-09-2019, 23:11:07
    #1
    Merhaba yeni aldigim samsung a50 chazimi satiyorum
    Renk. Mavi
    Hafiza. 64 gb
    Kamera 24 mp
    Chaz 1 aylik bile sayilmaz
    Vodafoneden aldim 2 yil garantili + 1 yil kaskolu.
    Istenen ucret. 1900. Pazarlik yok..
    Istanbul ici elden teslim.
    Hicbir sikintisi yoktur. Butun aparatlariyla.beraber verilecektir. FaturA.kutu. sarj. Kulaklik.

    Not: Nakit sikintisi icin satiyorum...
  • 15-09-2019, 23:15:31
    #2
    Neden satıyorsun? Sebebini de yazarsan sanırım biraz daha hızlı alıcı bulursun.. ALLAH kolaylık versin. inşallah istediğin gibi satarsın
  • 15-09-2019, 23:16:18
    #3
    destroey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden satıyorsun? Sebebini de yazarsan sanırım biraz daha hızlı alıcı bulursun.. ALLAH kolaylık versin. inşallah istediğin gibi satarsın
    Hocam nakite ihtiyacim oldugu icin satiyorum
  • 15-09-2019, 23:33:35
    #4
    sıfıra yakın bir fiyat vermişsiniz. telefonun resmini ve özelliklerinide eklerseniz. fatura tarihi garanti tarihi ? telefonun sahibi kimdir ?
  • 15-09-2019, 23:34:47
    #5
    Ürünün resimlerini ve faturasını pm olarak gonderirmisiniz.
  • 15-09-2019, 23:36:57
    #6
    CavitUcaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ürünün resimlerini ve faturasını pm olarak gonderirmisiniz.
    Hocam tek telefon oldugu icin resim.cekemem. ama istersen numarani.pm olarak ilet sana whatsaptan faturasini kutusunu cekip gonderim



    arnold adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sıfıra yakın bir fiyat vermişsiniz. telefonun resmini ve özelliklerinide eklerseniz. fatura tarihi garanti tarihi ? telefonun sahibi kimdir ?
    Hocam sifira yakin bi fiyat arasinda 500 600 tl var sifira yakinlik aradaki farki.
    telefon 22 gunluktur.
    Telefon satilsa fatura kime aitse ondan telefonu alicak.