Merhaba yeni aldigim samsung a50 chazimi satiyorum
Renk. Mavi
Hafiza. 64 gb
Kamera 24 mp
Chaz 1 aylik bile sayilmaz
Vodafoneden aldim 2 yil garantili + 1 yil kaskolu.
Istenen ucret. 1900. Pazarlik yok..
Istanbul ici elden teslim.
Hicbir sikintisi yoktur. Butun aparatlariyla.beraber verilecektir. FaturA.kutu. sarj. Kulaklik.
Not: Nakit sikintisi icin satiyorum...
Samsung a50 satilik..
5
●268
- 15-09-2019, 23:16:18Hocam nakite ihtiyacim oldugu icin satiyorumdestroey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-09-2019, 23:36:57Hocam tek telefon oldugu icin resim.cekemem. ama istersen numarani.pm olarak ilet sana whatsaptan faturasini kutusunu cekip gonderimCavitUcaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sifira yakin bi fiyat arasinda 500 600 tl var sifira yakinlik aradaki farki.arnold adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
telefon 22 gunluktur.
Telefon satilsa fatura kime aitse ondan telefonu alicak.