• 18-07-2019, 20:04:01
    #1
    Merhabalar şuan kullandığım telefon iphone 7 telefondan sıkıldım ancak p30 lite alsam mı almasam mı bilemedim ?

    xiaomi 9 se de aklıma yatıyor sizce hangisi?
  • 18-07-2019, 20:06:20
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ben de ip7+ kullanıyorum takipteyim
  • 18-07-2019, 20:06:57
    #3
    Öneririm hocam bende Huawei kullanıyorum.
  • 18-07-2019, 20:07:58
    #4
    p 30 kullanıyorum gerçekten memnunum.
  • 18-07-2019, 20:09:59
    #5
    Bu hafta p30 lite aldım. Note 5'ten geçiş yaptım, performansını ve pili çok beğendim. Özellikle ön kamera çok başarılı olmuş. Bir arkadaşım da iPhone'dan mate 20 lite'a geçti. O da çok memnun. Bence F/P olarak iyi cihazlardan.
  • 18-07-2019, 20:16:55
    #6
    Üyeliği durduruldu
    P30 diye sormak ayıp Elbette p30. Ayfon akışkanlık yoksa sadece huawei diyip geçerim 😊
  • 18-07-2019, 20:18:25
    #7
    Xiaomi Mi8 - Mi9
    Ben xiaomi note 6 pro kullanıcısıyım.
    İnanılmaz iyi telefon.
  • 18-07-2019, 22:01:11
    #8
    AtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu hafta p30 lite aldım. Note 5'ten geçiş yaptım, performansını ve pili çok beğendim. Özellikle ön kamera çok başarılı olmuş. Bir arkadaşım da iPhone'dan mate 20 lite'a geçti. O da çok memnun. Bence F/P olarak iyi cihazlardan.
    hocam aynı baz olarak samsung a70 daha iyi deniliyor ama bilemem. çektiğiniz fotoğraf varmı hiç hocam ekleyebilir misiniz
  • 18-07-2019, 22:38:53
    #9
    HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam aynı baz olarak samsung a70 daha iyi deniliyor ama bilemem. çektiğiniz fotoğraf varmı hiç hocam ekleyebilir misiniz
    Elimde şu an sadece 2x çekilmiş fotoğraf var İstediğiniz fotoğraf türünü söylerseniz yardımcı olayım. Manzara, insan, çiçek vs.

    Dipnot: Hangi marka olsun ara model almayı sevmem. Samsung A ve J serileri ara seriler, S veya Note serisi almayacaksanız hiç bulaşmanızı önermem.

    2x'li örnek fotoğraf: https://i.hizliresim.com/JV3rRJ.jpg