• 03-10-2018, 17:55:25
    #1
    TA-1131 kod ismiyle sızdırılan Nokia 7.1 Plus'ın detayları sonunda gün yüzüne çıktı. İşte detaylar...



    Geçtiğimizz günlerde TA-1131 kod ismiyle sızdırılan Nokia 7.1 Plus'ın detayları sonunda gün yüzüne çıktı. Cihaz 5.84 Full HD+ bir ekrana ve Qualcomm Snapdragon 636 işlemcisinden güç alacak.

    HDR video kaydı destekli Zeiss markalı çift arka kameraya sahip olacak olan Nokia 7.1 tasarımı ile oldukça albenisi olan bir cihaz olacak.

    Nokia 7.1'in teknik özellikleri;
    5.84 inç (2244x1080 piksel) Full HD+ ekran
    Snapdragon 636 işlemci, Adreno 509 GPU
    3GB RAM, 32GB depolama / 4GB RAM, 64GB depolama
    Android 8.1 Oreo işletim sistemi
    12MP + 5MP çift arka kamera
    8MP ön kamera
    Çift 4G VoLTE, WiFi 802.11 ac (2.4GHz + 5GHz), Bluetooth 5, GPS + GLONASS, USB Type-C



    Nokia 7.1’in yakın zamanda resmi olarak tanıtılması bekleniyor. Satış fiyatı olarak ise 250 dolar civarlarından bir fiyat beklentisi mevcut. Bakalım Nokia, yükselişe geçtiği şu dönemlerde tekrardan halkın kalbini kazanabilecek mi hep beraber bekleyip göreceğiz.

    veteknoloji
  • 03-10-2018, 17:57:45
    #2
    Nokia Zirvede bırakacaktı aga 3310'dan beri beli doğrulmadı.
  • 03-10-2018, 18:00:22
    #3
    Farklılık yaratması gerekiyor, yoksa yükselmesi hayal
  • 03-10-2018, 18:05:51
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Piyasaya sağlam giriş (bknz. xiaomi) yapamadığı için doğru düzgün yükselemedi. Bence bu saatten sonra işi zor...
  • 03-10-2018, 18:09:12
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Nokia nın bu derece akıllarda yer edinmesi ve bir zamanlar piyasanın tekeli olmasının sebebi farklı bir şey ortaya koyarak devrim yapmasıydı. Fakat artık olmuyor, bu telefonu kullanmak için ekstra bir konu yok. diğer telefonlarda da bulunabilecek özellikler.
  • 03-10-2018, 18:10:06
    #6
    Sen yaşıyor muydun Nokia? 3310 ile sevdik seni. Hey gidi..
  • 03-10-2018, 19:00:56
    #7
    https://www.youtube.com/watch?v=J1T0Snrrh_g
    bu zamanları güzeldin be nokiaa
  • 04-10-2018, 10:45:08
    #8
    Modelini beğendim. Kaç liradan satacaklar acaba?
  • 04-10-2018, 11:19:42
    #9
    Kral geri döndü sakin olun. 2. telefonum.