• 02-03-2016, 18:36:09
    #1
    arkadasım 1 2 aya gezme amaçlı gidicek fiyatları nedir orada 6s 64 gbın tax free vs varmı ne kadardır nasıl olur bilgisi olandan yardım bekliyorum.2 adet getiricek Atatürk havaalanında ne gibi sorunlarla karşılaşır bir iki konuda şüphenmezlerse sorun cıkmaz yazmıslardı.
  • 03-03-2016, 14:20:12
    #2
    Avrupa'da çok daha ucuz değil. Uğraştığına değmez.
  • 03-03-2016, 21:49:34
    #3
    LcN_x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avrupa'da çok daha ucuz değil. Uğraştığına değmez.
    Avusturya'da yaşıyorum. Arkadaşın dediği doğru, uğraştığına değmez.