Arkadaşlar
casper via v8 --htc one m7 --Huawei Ascend P7--HTC Desire 816--zenfone 6
Bu telefonlardan 1 tanesini alacağım tüm özelliklerine bakıyorum ama kafam karıştı biraz ben standart kullanıcı biriyim aldığım telefonu yıllarca kullanırım. Almışken iyi birşey olsun diye çabalıyorum üst bi model olsun ki hemen hemen eskimesin.
Bilen bu işten anlayan arkadaşlar sıralama yaparsa iyiden kötüye çok sevinirdim.
Telefon konusunda yardım
5
●357
- 23-10-2015, 15:59:58casper gibi fason markaları almayın
bir tlf veya elektronik ürünün özellikleri ile fiyatı sizin işinize tabiki ayırabileceğiniz bütceye de uygun olanı seçmeniz gerekiyor
tabi bu arada ekran boyutu gibi görsellik - batarya kapasitesi de çok etken
mümkün mertebe son 1 yıl içerisinde çıkmış ürünleri alın. bazı model ürünler piyasamıza yeni girmiş olsa bile 2-3 yıl öncesine ait model olabilir. Yazılım ve donanım destei daha fazlaolacak ve deiştirmek istediğinizde alıcı çok rahat olacaktır