Selamün aleyküm,
2 yıl önce General Mobile telefon aldım biraz kullandıktan sonra üniversite sınavlarına çalışmak için telefonu ablama vermiştim şimdi yeni telefon alacak o telefonu tekrar ben aldım telefonun sarj soketi bozulmuş birde telefonda kilitlenme sorunu var.
Şurada bir arkadaş video atmış :
https://www.youtube.com/watch?v=c8f3xIUud_U
O sorunla birlikte soketi tamir edebilecek arkadaşlar fiyatlarını mesaj atarsalar sevinirim üniversiteye başlamadan yaptırmak istiyorum.
Telefon tamircisi varmı ?
7
●834
- 14-09-2015, 22:26:40@EPOPE ;
Telefonun 2.el piyasa değeri 250-340 tl aralıgında
Tamire verdiğinde şurası şöyle olmuş, yok efendim işlemciyi değiştirek yok efendim anakartı değiştirek ha oda olmadı dokunmatiği değiştirek sonra bi bakmışsın telefonun sıfırını alacak para vermişsin..
Bu işler böyledir. İlk önce telefonun 2.el fiyatına bak sonra tamir ettireceğine değer mi onu düşün
- 16-09-2015, 01:27:08Üyeliği durdurulduMesajınız için teşekkür ederim.Şimdi girebildim telefonumu 35 tl'ye her türlü sorunu ile birlikte yaptırdım.HOPE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-09-2015, 11:11:06maksimum tutacağı 35 yada 40 Tl şarj soketi discovery telefonların genel sorunudur, kitlenme ekrandan da yapabilir, ama öncesinde formatlamak daha faydalı olacaktır...