• 25-03-2008, 21:17:46
    #1
    merhaba arkadaÅŸlar,

    bugün yaşadığım bir sorunu sizlerle paylaşmak istiyorum..

    bugün öğlen saatlerinde ofisteyken cebimdeki telefonun biranda ısındığını fark ettim, tabi hemen batarya yı çıkardım telefondan..

    Pil alev gibiydi. 1-2 dakika bekledikten sonra tekrar taktık ve telefonu açtı... sabah full olan pil göstergesi ısınma sorunundan sonra 1 tıka düşmüş.



    Hatırlarsanız yakın gelecekte nokianın ısınan bataryaları vardı telefona zarar veriyor (hatta 1-2 tanesini patlattı) gibilerine haberler vardı... kısa bir araştırma yaptım nokia nın sitesine pilin arkadasındaki kodu girdim..

    Alıntı
    Your battery is not among those manufactured by Matsushita between December 2005 and November 2006 and your battery will not be replaced.

    Thank you for checking your battery.
    yukarıdaki yazı çıktı..

    nokia telefon kullanıpta daha önce bu tarz bir sorun yaşayan varmı ?


    Öneri ve görüşlerinizi bekliyorum
    teşekkürler.
  • 25-03-2008, 21:32:52
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Yeni Batarya Al Bence , Parlar Matlar Zarar Görmeyesin
  • 06-04-2008, 22:09:22
    #3
    sanırım bataryan bl 5c...
    hakkında iyi şeyler duymadım