bugün yaşadığım bir sorunu sizlerle paylaşmak istiyorum..
bugün öğlen saatlerinde ofisteyken cebimdeki telefonun biranda ısındığını fark ettim, tabi hemen batarya yı çıkardım telefondan..
Pil alev gibiydi. 1-2 dakika bekledikten sonra tekrar taktık ve telefonu açtı... sabah full olan pil göstergesi ısınma sorunundan sonra 1 tıka düşmüş.
Hatırlarsanız yakın gelecekte nokianın ısınan bataryaları vardı telefona zarar veriyor (hatta 1-2 tanesini patlattı) gibilerine haberler vardı... kısa bir araştırma yaptım nokia nın sitesine pilin arkadasındaki kodu girdim..
Alıntı
nokia telefon kullanıpta daha önce bu tarz bir sorun yaşayan varmı ?
Öneri ve görüşlerinizi bekliyorum
teşekkürler.