Note 4 ve S6 Kullanıcıları
4
●432
- 26-08-2015, 08:19:12Arkadaşlar Note 4 ve Samsung S6 arasında kararsız kaldım kullanan arkadaşlar yorumlarını paylaşabilir mi?
- 26-08-2015, 14:03:22Not 4 kullanıyorum. Gayet memnun olduğumu söyleyebilirim. Bana göre.
1. Ekranı tam istediğim gibi, görüntü temiz her koşulda renk ve pixel mükemmel.
2. Batarya konusunda aşırı internet kullandığımdan endişelerim vardı ama anlatıldığı gibi değil. Oldukça sağlam bence ve uzun süre dayanıyor.
3. Kamerası bence var olan mobiller arasında en iyilerinden birisi diyebilirim, en iyisi desem de abartı olmaz
4. Kullanışlı, oldukça fazla fonksiyonu olmasına rağmen kullanışı çok kolay.
5. Tasarım ve görünüşü bence daha iyi olabilirdi ama bu haliyle bile harika diyebilirim.
Hasılı bence tercihiniz Not 4 olmalı
