Merhaba arkadaşlar,
Mobil internetim yaptığım işlerden dolayı yetersiz kaliyor. Yapmak istediğim şey şu, facebook, twitter vb. sosyal medyalardaki resimlerin yüklenmesini istemiyorum. Bu şekilde kotanın çabuk bitmesini engellemiş olurum diye düşünmekteyim. Fakat bunu telefondan nasıl yapacağım?
Resimleri devre dışı bırakmak?
2
●366