Hocam bende yakın zamanda 5S aldım gerçekten çok güzel piyasası karışık açıkcası.
Şöyleki 2.el adam gibi 5sler ortalama 1500-1600 gibi fiyatlara satıyor (adam gibi diyorum vurdusu çiziği olmayan)
İşin komik bir yanı şu İphone 5 ile İphone 5s piyasada aynı paraya satılıyor şuan sıfır olarak
Artık samgung'un çok sık yeni model çıkarmasından ve de android'ten sıkıldığım için iphone 6 aldım. Telefondan çok memnunum. IOS başka bi alemmiş bunu anladım...