• 19-11-2014, 13:59:51
    #1
    HTC DESİRE 516
    arkadaşlar bu telefon nasıldır general mobile discovey alacağıma bunu alsam daha mı iyi olur çift hatlıymış kullanan var mı internete yorum ve incelemeleri bulamadım 4 çekirdekmiş

    http://www.htc.com/tr/smartphones/htc-desire-516/

    bana hafıza önemli değil çok şey yüklemem sadece hızlı olsun mesajda filan işimi görür mü
  • 20-11-2014, 00:06:01
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Güzel ve kullanışlı bir cihaz. GM Discovery'e eşit bir cihaz da denebilir ama imkanın varsa 816'yı tavsiye ederim.
  • 20-11-2014, 00:09:56
    #3
    benim kuzene aldık bi tane uzun süredir kullanıyor oldukca memnun. gm oyuncak gibi kaldı yanında htc seçtik. 1gb ram yeter zaetn dediklerinizi yapmaya tasarımıda şık