• 10-01-2008, 00:04:31
    #19
    Hepiniz yanılıyorsunuz. Benim bildiğim n99 çıkacak :P
  • 10-01-2008, 00:26:19
    #20
    n95 ırakta 700 lira çin malı var bide 150 dalır =)

    ha bide şu videoya bakın n95 kullanıo eleman peronu heyklio (:


    YouTube - NS DEEL 2: UTRECHT CS!!!
  • 10-01-2008, 00:30:40
    #21
    süper telefon herşeyi var dediler 4 sene önce aldık



    ya n95 alsak 2 sene sonra herkezde var 2 sene bile geçmez
  • 10-01-2008, 11:00:16
    #22
    GPS var. Ayrıca dokunmatik. Ve de Sağa sola oynatınca menüde sağa sola gidiyor. Araba yarışları çok güzel oluyor

    Süper bir telefon hakkaten..
  • 14-01-2008, 03:38:30
    #23
    Üyeliği durduruldu
    cagoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaynak?...
    Gangstamonu adlı üyeden alıntı:
    evet kaynak?

    benim bildiğim n98 çıkacak?
    ne kadar dogru bilemem ama kaynak:
    N95'e Alışmadan N96 Mı?
    Nokia N96 | mobiletişim
    n96 | zamazing.org
  • 19-01-2008, 00:05:50
    #24
    ben N95 e telefon diyemiyorum bariz bilgisayar o bea ama pahallı fiyat düşmesini bekliyos