• 15-06-2013, 14:54:46
    #10
    Tanıdığınız için xperia z sizin için s4
  • 15-06-2013, 18:29:32
    #11
    1. soruna tabi iphone diyorum.
    2. soruna kendimde kullandıgım harika bir telefon olan S4 diyorum

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:29:32 -->-> Daha önceki mesaj 18:20:36 --

    note2 cok büyük hiç gerek yok oyle yapacagına tablet taşı cebinde
  • 15-06-2013, 18:37:47
    #12
    4s veya xperia.
  • 17-06-2013, 20:43:38
    #13
    Önerileriniz için teşekkür ederim arkadaşlar.