• 07-11-2012, 20:21:08
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar R10 dan 6 aylık silver premium alıcam 5$ ücreti var 9 tl tutuyor sanırım yardımcı olucak arkadaşlar istediği ek ücretiyle beraber pm atarsa sevinirim.
  • 07-11-2012, 20:26:30
    #2
    PM gitti.
  • 07-11-2012, 20:48:15
    #3
    Misafir
    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PM gitti.

    Öneririm.
  • 07-11-2012, 21:02:10
    #4
    Hallettik.