benim 20 TL var 10 gündür içerde duruyor, bırakın 600 TL'yi

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:31:42 -->-> Daha önceki mesaj 18:28:06 --
Yasal yollara başvursanızda haksız bulunursunuz hocam.
Yalnız şöyle birşey belki olabilir, parayı gönderen kişiye söylersiniz eğer uğraşırsa arkadaşımın hesabından kupon yapacaktık. Sonradan vazgeçtik, paramı geri almak istiyorum diyebilir.
Bu şekilde yollayabilirler.