• 30-10-2012, 18:26:53
    #10
    Carrera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belirttiğim gibi ara sıra oynuyorum idaa çoğu zamandır eft sistemi gibi kullanıyordum bir sorun yaşamadım şu ana kadar
    Arada 3-5 birşeyler bende basıyorum hocam ama işte yüklü miktarda para giriş-çıkışı olduğu zaman kıllanıyorlar nesine.com u tavsiye ederim.
  • 30-10-2012, 18:27:02
    #11
    Carrera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @akafo Denemedim iptal edip birde öyle mi denesem hocam ?
    bence bi deneyin hocam.
  • 30-10-2012, 18:27:09
    #12
    bendede 300 TL civarı para var göndermiyorlar, kupon yapıp kazanmak mı lazım göndermeleri için?
  • 30-10-2012, 18:27:31
    #13
    Peki param mislide kalırmı eğer öyle bişey olursa yasal yollara başvurmayı düşünüyorum
  • 30-10-2012, 18:31:42
    #14
    benim 20 TL var 10 gündür içerde duruyor, bırakın 600 TL'yi

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:31:42 -->-> Daha önceki mesaj 18:28:06 --

    Yasal yollara başvursanızda haksız bulunursunuz hocam.

    Yalnız şöyle birşey belki olabilir, parayı gönderen kişiye söylersiniz eğer uğraşırsa arkadaşımın hesabından kupon yapacaktık. Sonradan vazgeçtik, paramı geri almak istiyorum diyebilir.

    Bu şekilde yollayabilirler.
  • 30-10-2012, 18:32:24
    #15
    walla banada göndermediler hemen 3 tane kupon yaptım beklemedeyim

    arayıp bağırıp çağırsak mı =)
  • 30-10-2012, 18:33:06
    #16
    büyük bir ihtimal mimlendik, ondan dolayı göndermiyorlar. Haksızda sayılmazlar.
  • 30-10-2012, 18:33:36
    #17
    Carrera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki param mislide kalırmı eğer öyle bişey olursa yasal yollara başvurmayı düşünüyorum
    Geç alırsın uğraşırsın ama misli'de kimsenin parası kalmaz kardeş.
  • 30-10-2012, 18:34:35
    #18
    adamlarda sabır var ; benimde gelmiş az önce