Misli Şikayet
33
●594
- 30-10-2012, 18:20:09Bugün aradım, bayramda para transferi yapmadık ödemeniz bugün 18:00'dan sonra yapılacak dedi bana. Param 18:00dan önce yatıldı

EFT merkezi olarak kullanıyorsun falan dedi bende sorun oluyorsa 3 lira eft ücreti kes öyle gönder dedim
- 30-10-2012, 18:25:15Hesabınıza "EFT merkezi" damgasını vurdularsa eğer gidin başka yerden üyelik açın

tuttur, nesine, birebin vs vs. Milyon tane site var.
