• 30-10-2012, 18:18:35
    #1
    xxxx
  • 30-10-2012, 18:19:25
    #2
    donanim.net
    Benimde bayramdan beridir bekliyordu bugün yatırılmış
  • 30-10-2012, 18:20:09
    #3
    Bugün aradım, bayramda para transferi yapmadık ödemeniz bugün 18:00'dan sonra yapılacak dedi bana. Param 18:00dan önce yatıldı

    EFT merkezi olarak kullanıyorsun falan dedi bende sorun oluyorsa 3 lira eft ücreti kes öyle gönder dedim
  • 30-10-2012, 18:21:42
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Az önce misliden ödeme yolladılar hocam
  • 30-10-2012, 18:21:46
    #5
    Parça parça çekmeyi denediniz mi. Birden 600 tl belki dikkat çekmiştir.
  • 30-10-2012, 18:23:12
    #6
    @akafo Denemedim iptal edip birde öyle mi denesem hocam ?
  • 30-10-2012, 18:23:54
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Banka gibi kullanılırsa para aktarılmaz şans oyun siteleri.
  • 30-10-2012, 18:25:15
    #8
    Hesabınıza "EFT merkezi" damgasını vurdularsa eğer gidin başka yerden üyelik açın

    tuttur, nesine, birebin vs vs. Milyon tane site var.
  • 30-10-2012, 18:25:39
    #9
    Belirttiğim gibi ara sıra oynuyorum idaa çoğu zamandır eft sistemi gibi kullanıyordum bir sorun yaşamadım şu ana kadar