Konu
Misli Şikayet
30-10-2012, 18:20:09
#3
Mustafamasa
Bugün aradım, bayramda para transferi yapmadık ödemeniz bugün 18:00'dan sonra yapılacak dedi bana. Param 18:00dan önce yatıldı
EFT merkezi olarak kullanıyorsun falan dedi bende sorun oluyorsa 3 lira eft ücreti kes öyle gönder dedim