Bugün aradım, bayramda para transferi yapmadık ödemeniz bugün 18:00'dan sonra yapılacak dedi bana. Param 18:00dan önce yatıldı

EFT merkezi olarak kullanıyorsun falan dedi bende sorun oluyorsa 3 lira eft ücreti kes öyle gönder dedim