• 05-01-2011, 14:40:08
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    9 değil 8 dolar gerekli arkadaşlar başlığı eskiden açmıştım tekrardan lazım oldu başka bir konu açmak istemedim.

    Ödeme ; Ziraat , Misli
  • 12-01-2011, 23:56:05
    #2
    Up up tekrardan lazım
  • 12-01-2011, 23:57:25
    #3
    12.2tL ye verebilrim hocam uygunsa ReaL@sempatim.net yada pm atın görüşelim.
  • 13-01-2011, 00:05:24
    #4
    Aranıyor.