• 07-12-2010, 22:02:54
    #1
    Kur 1,40 dır. Karşılığında 38 lira istiyorum.

    Ödeme yalnızca işbank.

    Profilimden msn adresimi ekleyebilir ya da özel mesaj gönderebilirsiniz.
  • 07-12-2010, 22:21:26
    #2
    alındı.