• 23-11-2010, 17:33:16
    #1
    Ödeme işbank ve Misli ile (Yüksek Meblalarda Misli kullanılmaz.)


    Pm ile daha hızlı olur işlenlerimiz.
  • 23-11-2010, 18:43:50
    #2
    15$ alınmıştır teşekkürler.
  • 23-11-2010, 19:30:05
    #3
    entel.... msn ekledim hocam.
  • 23-11-2010, 19:31:10
    #4
    Kuru PM alabilirmiyim.
  • 23-11-2010, 19:33:12
    #5
    kur pm ?
  • 23-11-2010, 23:36:29
    #6
    kur bilgisi yollarmısınız pm olarak
  • 24-11-2010, 17:04:46
    #7
    Üyeliği durduruldu
    kur gönderirmisiniz..
  • 24-11-2010, 17:31:34
    #8
    DeepBLues adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kur bilgisi yollarmısınız pm olarak
    karahann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kur gönderirmisiniz..
    Pm ler gönderildi.
  • 24-11-2010, 19:02:22
    #9
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    kur pm yollarmısınız