• 26-08-2007, 16:10:39
    #1
    Merhaba Arkadaşlar

    e-goldlarınızı bozuyorum hemde birebir.

    ister paypalınıza ister banka hesabınıza birebir ödeme yapıyorum.
  • 26-08-2007, 16:12:38
    #2
    Üyeliği durduruldu
    tamam birkaç güne görüşürüz
  • 26-08-2007, 17:58:46
    #3
    1.74 var veriyim mi
  • 26-08-2007, 18:18:31
    #4
    demir paypal bozma işinde hala kararlı mısın peki?

    En son bozmuyorum artık demiştin
  • 26-08-2007, 18:47:02
    #5
    greenflash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demir paypal bozma işinde hala kararlı mısın peki?

    En son bozmuyorum artık demiştin
    bozmaMA işinde halen kararlıyım.
    daha doğrusu bozuyorum ama msn listemde daha önce defalarca iş yaptığım kişilere.

    egold bozdurmak isteyenler ödemeyi paypallada yapabilirim arkadaşlar
    birebir her şeyde
  • 28-08-2007, 11:37:37
    #6
    Üyeliği durduruldu
    msn ekledim sizi.
  • 31-08-2007, 11:30:38
    #7
    Egold almaya devam ediyorum arkadaşlar