• 05-10-2010, 00:49:51
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar Paypal"a üye oldum.ancak bende kredi kartı yok.iş bankası bankamatik kartı var.Bununla işlem yapabilirmiyim? I-BAN mı gireceğim hesap no mu? Ve herhangi bir kesinti oluyor mu işlemlerde?
  • 05-10-2010, 20:54:10
    #2
    Bilen yokmu?
  • 05-10-2010, 20:58:34
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kredi kartı gerekli dostum. Onaylama işlemi iban no ile olmuyor.

    https://www.r10.net/webmoney-paypal-2...z-yapilir.html

    Konumu inceleyebilirsiniz.