Merhaba arkadaşlar;
Bu konuyu açma gereği duydum. Dünden beri duyduğum üçüncü vukuat oldu bu. Bir adi herif benim adımı kullanarak arkadaşları dolandırıyormuş. Konuşmaları haliyle msn üzerinden hallediyor.
Eğer ki biri sizin msn adresinizi ekleyip ben Mp3delisiyim derse lütfen r10dan pm yoluyla bu işlemi onaylayınız.
Hepinizin dikkatine sunarım...
Böyle üç beş şerefsize prim vermemeye dikkat ediniz. Para kolay kazanılmıyor.
Lütfen bakınız
2
●44
- 04-10-2010, 19:16:39KEsinlikle herkes için, her alışveriş için bu işlem yapılmalıdır. Dünden beridir akşam üzerine doğru devamlı pmler geliyor; hocam para ne oldu, neden gönderilmedi diyemuhatapx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
millet işlemi yapıyor ama ortada ne para var ne de bedel.
Tekrar diyorum dikkatli olup, r10 üzerinden pm onayı almayı unutmayınız.
millet işlemi yapıyor ama ortada ne para var ne de bedel.