• 04-10-2010, 19:08:26
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar;
    Bu konuyu açma gereği duydum. Dünden beri duyduğum üçüncü vukuat oldu bu. Bir adi herif benim adımı kullanarak arkadaşları dolandırıyormuş. Konuşmaları haliyle msn üzerinden hallediyor.

    Eğer ki biri sizin msn adresinizi ekleyip ben Mp3delisiyim derse lütfen r10dan pm yoluyla bu işlemi onaylayınız.

    Hepinizin dikkatine sunarım...

    Böyle üç beş şerefsize prim vermemeye dikkat ediniz. Para kolay kazanılmıyor.
  • 04-10-2010, 19:12:51
    #2
    Aynı işlemin tüm alışverişler için ve tüm kişilerle ilgili olarak yapılması faydalı olacaktır.
    Teşekkürler uyarınız için...
  • 04-10-2010, 19:16:39
    #3
    muhatapx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı işlemin tüm alışverişler için ve tüm kişilerle ilgili olarak yapılması faydalı olacaktır.
    Teşekkürler uyarınız için...
    KEsinlikle herkes için, her alışveriş için bu işlem yapılmalıdır. Dünden beridir akşam üzerine doğru devamlı pmler geliyor; hocam para ne oldu, neden gönderilmedi diye millet işlemi yapıyor ama ortada ne para var ne de bedel.

    Tekrar diyorum dikkatli olup, r10 üzerinden pm onayı almayı unutmayınız.