muhatapx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı işlemin tüm alışverişler için ve tüm kişilerle ilgili olarak yapılması faydalı olacaktır.
Teşekkürler uyarınız için...
KEsinlikle herkes için, her alışveriş için bu işlem yapılmalıdır. Dünden beridir akşam üzerine doğru devamlı pmler geliyor; hocam para ne oldu, neden gönderilmedi diye millet işlemi yapıyor ama ortada ne para var ne de bedel.

Tekrar diyorum dikkatli olup, r10 üzerinden pm onayı almayı unutmayınız.