Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhaba arkadaşlar;
Bu konuyu açma gereği duydum. Dünden beri duyduğum üçüncü vukuat oldu bu. Bir adi herif benim adımı kullanarak arkadaşları dolandırıyormuş. Konuşmaları haliyle msn üzerinden hallediyor.
Eğer ki biri sizin msn adresinizi ekleyip ben Mp3delisiyim derse lütfen r10dan pm yoluyla bu işlemi onaylayınız.
Hepinizin dikkatine sunarım...
Böyle üç beş şerefsize prim vermemeye dikkat ediniz. Para kolay kazanılmıyor.