• 16-09-2010, 14:11:09
    #1
    İş Bankası ödemeli
    Ödemesini akşam yapacağım sıcak biraz geçsin öyle çıkarım evden
    8 tl ödenecek
  • 16-09-2010, 14:18:14
    #2
    hesap bilgilerini p.m at.
  • 16-09-2010, 14:30:11
    #3
    @jonbasi'den alındı

    teşekkürler hendevli önce o arkadaşı gördüm.
  • 16-09-2010, 14:32:41
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu güzel alış-veriş için teşekkürler.