Aynen bende transfer merkezii olarak kullanıyordum. En son bir ödemeyi 3 - 4 gün göndermeyince aradım felan direk yüzüme vurdular. Ben de abimin işbank hesabını aldım onu kullanıyorum.
Başlarda ufak tefek meblağlarla oynadığımda,ödemeyi anında geçiyolarda uzun bi' süre oynamadıysam 2-3 gün sonra gönderiyolar.Öncellikli olarak,iddaa oynayanlara ardından eft merkezi olarak kullananlarınkini yapıyolar.