50 usd alacağım.. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
50 usd alacağım..
2
●
60
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Bozdurma İşlemleri
50 usd alacağım..
06-09-2010, 22:52:37
#1
Abraxas
merhaba arkadaşlar,
onaylı hesabı olan arkadaşlardan 50 usd alacağım..
uygun kur'dan teklif yollarsanız sevinirim..
ödeme : bilyoner, tuttur, misli, nesine...
06-09-2010, 23:15:39
#2
ManisaHosTing
75 TL Verebilirim türk lirasıyla ödeme iş bankası yada ziraat havale olacak şekilde hayırlı geceler.
06-09-2010, 23:28:57
#3
Abraxas
halledildi teşekkür ederim
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler