Merhaba arkadaşlar,
Paypal'da bir hesabım var (personal).
Fakat kullandığım kredi kartının USD hesabı yok. Sadece YTL hesabım var.
Ve bana yapılan ödemeleri kesintili alıyorum. Örneğin bugün bana yapılan 20$ ödemeyi 18.62$ olarak aldım; yani 1.38$ kesinti yapılmış.
Bunun nedeni ne olabilir?
Paypal komisyon?
7
●808
- 07-08-2007, 02:11:12https://www.r10.net/339724-post13.html
Premium hesaptan personele geçerseniz kesinti olmaz burada anlatımı vardı - 08-08-2007, 00:24:25Üyeliği durdurulduTr-Ay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kesinti sadece bir ödemedemi oldu yoksa hepsine oluyor mu ?
Paypal personel hesaplarda view Limit olması lazım, bir bak bakalım ordan kredi kartı ile ödeme alma kredinden düşmüş mü ? ( Standart 5'tir )