• 06-08-2007, 20:34:14
    #1
    Merhaba arkadaşlar,
    Paypal'da bir hesabım var (personal).
    Fakat kullandığım kredi kartının USD hesabı yok. Sadece YTL hesabım var.
    Ve bana yapılan ödemeleri kesintili alıyorum. Örneğin bugün bana yapılan 20$ ödemeyi 18.62$ olarak aldım; yani 1.38$ kesinti yapılmış.
    Bunun nedeni ne olabilir?
  • 06-08-2007, 22:06:38
    #2
    Üyeliği durduruldu
    karşı taraf ödemeyi kredi kartı ile yapmış olabilir veya hesabınız premiumdur.
  • 07-08-2007, 02:11:12
    #3
    https://www.r10.net/339724-post13.html
    Premium hesaptan personele geçerseniz kesinti olmaz burada anlatımı vardı
  • 07-08-2007, 02:20:47
    #4
    Hesabım personal ama kesinti yaptı. 25 $ dan $23.35 $ ı bana ulaştı. Neden ?
  • 07-08-2007, 21:59:03
    #5
    Tr-Ay sanırım sorunumuz kredi kartının dolar hesabı olmamasından kaynaklanıyor. Ben önceden hesabımın Personal olduğunu belirtmiştim zaten, sanırım arkadaşlar görmemiş.
  • 07-08-2007, 23:09:13
    #6
    Hmn. Ama buradaki çoğu kişinin dolar değildir tahminim. Onlarda kesinti olmuyorsa vardır bi püf noktası. Bu arada yeni üye oldum ben, ondan kaynaklanıyo falan olabilir mi acaba?
  • 08-08-2007, 00:24:25
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Tr-Ay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hmn. Ama buradaki çoğu kişinin dolar değildir tahminim. Onlarda kesinti olmuyorsa vardır bi püf noktası. Bu arada yeni üye oldum ben, ondan kaynaklanıyo falan olabilir mi acaba?

    kesinti sadece bir ödemedemi oldu yoksa hepsine oluyor mu ?

    Paypal personel hesaplarda view Limit olması lazım, bir bak bakalım ordan kredi kartı ile ödeme alma kredinden düşmüş mü ? ( Standart 5'tir )
  • 08-08-2007, 12:30:28
    #8
    Your Sending Limit is: $500.00 USD

    Your Monthly Withdrawal Limit is: $0.00 USD per month
    Bu hesabı yeni açtım ve ilk işleminde kesti. Başka işlem yapmadım henüz. Verified değil, yansımadı henüz kod.