• 01-07-2010, 10:16:09
    #1
    20 tl ye denk gelicek tutarda paypal lazım.

    itrade puanı yüksek olmayan teklif etmesin
    kurda insafsızlık yapacaklar teklif etmesin
    benden itrade puanı düşük olanlar önce paypalı yollar
    paypalı sadece kişisel gönderim olarak kabul ederim yoksa iade ederim

    iletişim öm.
  • 01-07-2010, 16:31:39
    #2
    konu güncel hala lazım
  • 01-07-2010, 16:33:22
    #3
    Üyeliği durduruldu
    yapıkredi yada ing ile ödeye bilirsen pm at
  • 01-07-2010, 17:00:22
    #4
    malesef sadece işbank veya ptt veya misli & bilyoner vs
  • 01-07-2010, 19:33:20
    #5
    laa akşam oldu daha alamadık paypalı
  • 01-07-2010, 19:34:22
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    laa akşam oldu daha alamadık paypalı

    eft gec eft
  • 01-07-2010, 19:50:52
    #7
    iş bank eft ye 3 lira alıyor
  • 01-07-2010, 21:20:21
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iş bank eft ye 3 lira alıyor
    hepsi aynı alıyor ya sadece iş olsa
  • 01-07-2010, 22:18:57
    #9
    cepten eft de para almıyor işbank. En azından benden almadı geçen.