• 10-06-2010, 02:40:33
    #1
    Elimde 40$ var.
    Ne kadar'a alıyorsunuz?
  • 10-06-2010, 02:42:08
    #2
    58 TL den alabilirim.
  • 10-06-2010, 02:46:38
    #3
    Bartnweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    58 TL den alabilirim.
    60 TL den satıldı
    Konu kilitlenebilir.
  • 10-06-2010, 02:48:27
    #4
    red işime engel olma bro
  • 10-06-2010, 02:48:59
    #5
    Space adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    60 TL den satıldı
    Konu kilitlenebilir.
    hayırlı olsun
  • 10-06-2010, 03:56:58
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Sorunsuz paypal alındı.