• 05-06-2010, 13:32:49
    #19
    Seolik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Biliyorum onu yaptıgın espiriyi millet anlamaz die acıklama yaptım


    en iyisi paypaldan uzak durmak. webmoney çok çok daha iyi
  • 05-06-2010, 13:34:22
    #20
    Bende yakında western-unıona donecem ozaman sadece 1-2 kişiden ppalırım onalrda devamlıa alacağıma soz verdiğim için
  • 05-06-2010, 14:18:53
    #21
    MaRuL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elinde paypal olsun yeterki gerisini bana bırak sen.

    Karışma, bende
    Teorik olarak doğu ama pratikte yanlı bir mantık
    Paypal o kadar uyanık ki,Biri dispute açtımı zincirleme olarak kiminle alışveriş,paypal alım-gönderim yaptıysanız hepsine inceleme açar bazen.