• 25-05-2010, 22:38:20
    #1
    Arkadaşlar elimde 20$ pp bulunmakta 30Tl karşılığında satmak istiyorum..

    Toplı alım ilk tercihimdir..

    Ödeme iş bankası yolu ile yapılacaktır.
  • 25-05-2010, 23:58:11
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pm gönderildi.
  • 26-05-2010, 00:00:47
    #3
    pm gönderdim
  • 26-05-2010, 00:02:33
    #4
    malesef arkadaşlar satış gerçekleşti...