• 29-06-2007, 00:43:30
    #1
    Elinde e-gold olan varsa düşük komisyonlarla bozabilirim. lütfen iletişime geçin.
  • 29-06-2007, 01:13:55
    #2
    merhaba
    bende 1000 USD Egold var
    1050 USD ye verebilirim uygunsa

    garanti ve işbank ile ödeme alabilirim